maandag 10 oktober 2016

En weer 60 min en 10 km erbij!

Vandaag ben ik vrij... altijd op maandag maar meestal ben ik toch op m'n werk.. vandaag dus niet! Heel bewust, wat beter op mezelf passen!!

Ik bracht vanmorgen het zoontje van vrienden naar school en deed daarna boodschappen..had al bedacht dat het best slim zou zijn om te gaan lopen, dan had ik t maar gehad en hoef ik savonds niet meer (wordt steeds lastiger nu het vroeg donker is en kouder wordt)
Er liggen genoeg klussen in huis maar dat kan na het lopen ook nog wel.. dus om 10:50 stond ik buiten. Met 60 min D2 op het programma waarbij elke 15 min een min D3...
Bedacht me wel dat ik nog geen tijd voor ontbijt had genomen... nou ja, daarna dan maar, is het ook extra lekker!!

De eerste paar honderd meter waren m'n benen toch stijf!! Die 30'km van zaterdag waren merkbaar.. maar geleidelijk aan ging het al beter. Ik dacht, als ik voel dat het toch teveel is kort ik in, dus besloot bij IJlst het schelpenpad op te gaan, dan zou ik na 6,5 km weer thuis zijn. Maar eenmaal in de buurt wilde ik het wel afmaken.. heb flink wat hoogteverschil meegenomen in de lussen die ik heb gemaakt... het voelde supercool dat ik dit kon! Na die 30 van zaterdag alweer zo op tempo lopen waarbij ik m'n hartslag binnen de zone kon houden... 



Nu lekker 2 of 3 daagjes rust tot de volgende loop./ dat is een uurtje D1.. goed te doen! 

En nu een snelle douche en dan toch nog maar even die klussen in huis...voor het weer 14:15 is en ik op t plein wordt verwacht! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten