donderdag 27 oktober 2016

Aftellen en taperen

Over precies een week zijn we net een paar uur geland en dus in New York..
De dagen vliegen voorbij, wat een volle agenda's nog..
Druk en veel op het werk bij ins beide, allemaal ontwikkelingen die hoge inzet vragen...
Zelf ben ik (Maaike) gister (donderdag) gecertificeerd als Video Interactie Begeleider.. na ruim 18 maanden opleiding en intervisie! Blij mee! 
Ook zit er weer een bezoekje aan de sportmasseuse en de fysio op..
én er is weer een training afgewerkt! 
Zo liep Arnoud dinsdagmorgen om 6:15 zijn uurtje DL2 en deed ik dat gistermiddag...
Er staat voor deze week nog 1 uur DL1 en een 75 min DL1 op t programma en voor volgende week op dinsdag 45 min DL2 en op woensdag 30 min DL1.. nog even volhouden ..
Ik zou gewoon wel nú weg willen... 

Oh maar kan nog niet ... van de week heeft Arnoud het rode behang eraf getrokken (mijn wens.. ->het blijft werken aan het huis me meer eigen maken...) en vrijdagavond komt het nieuwe erop! 

Oh ja en vorige week begaf de CV ketel het... zaterdag komt de nieuwe... nog even zo wat klussen voor vertrek..

Fijn dat komend weekend de kids hier zijn en dat het New York weekend al geen "kind weekend" was... 
die zien we straks ook een hele week niet... maar ze hebben een goed 'eigen' plekje bij hun andere ouder! 
Komende dagen ff extra genieten met z'n zessen! 

Het is nu 5:05 smorgens .. ik slaap al nachten erg slecht... vol hoofd.. 😳
hopenlijk t weekend wat "inhalen"...


Oh ja en taperen.. sportrusten.. 
houdt bij ons in: de frequentie blijft, de intensiteit gaat omlaag... lekker !! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten