maandag 24 oktober 2016

Een lopeloze week gehad...

Die één-na-laatste lange duurloop van vorige week... die had een vervelend staartje...
Bij thuiskomst gingen we lekker brunchen met z'n allen...Arnoud besloot een "iets" te maken van: 5 eieren, spek, ui (!) en tomaat.. 
daarna gingen we zwemmen met de meiden.. na een tijdje wildwaterbaan-pret was het wel tijd voor een softijsje.. zelf nam ik een capuchino overigens..
Daarna nog een poos waterpret gehad met de meiden...
Als afsluiter (en start van de herfstvakantie) gingen we nog naar de mac. Arnoud ging voor een grote burger met bacon en ui en een ijsje (frappuchino witte chocolade??) toe... zelf nam ik een salade en een par hapjes ijs van Famke 😇😱
Goed.. eenmaal thuis, lekker op de bank en tegen twaalven het licht uit...
Om 00:30 ging deze alweer aan.. Arnouds maag keerde om... en weer.. en weer... de hele nacht door.. en de volgende dag was t niet over. De reis naar Parijs is geskipt en daar kwam 1,5 dag bed voor in de plaats..
Ik werd verzorger.. 😉 
Woensdag ging Arnoud weer een hele dag werken en hadden wij een logeetje.. 
zelf was ik ook al wat gammel.. van de slapeloze nachten en een vleugje virus schat ik in... 
en zo lag ik zelf de hele donderdag in bed... enorme hoofdpijn en een zeer lijf..beroerd en een grieperig gevoel.. niet oké..
Zaterdag had ik m'n energie weer terug en ook Arnoud was toen weer aardig bij de pinken .. lekker weekend gehad met z'n 2.. en besloten zondag gewoon het loopschema aan te houden..

Gelukkig nu ziek geweest en niet over 2 weken. Vervelend was het wel.. we hadden ons liever energiek gevoeld... hopenlijk hebben we voldoende tijd om volledig te herstellen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten