donderdag 14 juli 2016

RawFit

Rawfit Strong Training 💪is geen zalfje, pilletje, drankje of apparaatje. Het is een waardevolle circuit workout die echt werkt, strong training is ook niet de zoveelste sport of fitnessrage maar een efectieve en efficiënte manier om vet te verbranden, spieren te ontwikkelen en je conditie te verbeteren. Een zeer intensieve en efficiënte methode dus.

Ik (Maaike) doe dit nu ruim een half jaar.. 1x per week, 60 min knallen... Het moet gek gaan wil ik overslaan... Vanavond was het weer zo ver.. Pittig was het weer... Maar wel lekker.. 35 sec werken, 10'sec rust/wissel.. 
Ik geloof erin dat het bijdraagt aan het lopen, omdat de core sterker wordt.. 
Vanavond veel kracht getraind met vooraf een paar rondjes hardlopen en kort sprintwerk... 

Eigenlijk zou ik morgen nog 1 looptraining moeten doen.. Als ik morgen niet teveel spierpijn heb zoek ik nog een gaatje voor een rondje interval...:-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten