maandag 25 juli 2016

Loopje met Sybrich

 Normaal lopen we nooit op maandag, aangezien we zondags altijd een lange loop doen. Maar doordat we dat nu op zaterdag al hadden gedaan kon het prima. Ik had net besloten te gaan lopen toen Sybrich me een Appje stuurde met de vraag om samen te gaan! Jaaa leuk!! 
Zo pikte ik haar op, en reden we daarna terug om mijn horloge nog weer op te halen... (Het moet tenslotte wel allemaal geregistreerd worden he ;-)) 
Ik liep niet geheel soepel maar wel oke.. 
Smiddags was ik behandeld door de manueel therapeut.. Ze heeft me flink pijn gedaan maar wel losser gemaakt en deze week start ik met een rugprogramma. Volgens haar is het probleem dat ik mijn spieren niet op de juiste manier inzet. Ik heb ze wel (oef) maar gebruik ze dus niet goed. Daar mag ik mee aan de slag. Dat grijp ik dan nu ook maar aan..

Sybrich en ik liepen in Joure/schasterbrug/de wielen, ruim 9 km.. Prachtig rondje zeg!! Daarna nog 1,5 km uitgewandeld..lekker gekletst en daarna het dak eraf.. Letterlijk! Even een cooling down met de kop in de wind! Dikke prima!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten