donderdag 21 juli 2016

Ook ik weer..

En dan bedoel ik niet 'ook ik weer lopen' want daar zijn we nooit mee gestopt, maar 'ook ik weer bloggen'... Na een periode van een jaar geen korte verhaaltjes, heb ik(Arnoud) me ook weer voorgenomen regelmatig een stukje tekst te schrijven. Het achteraf teruglezen is toch wel erg leuk.

Zoals Maaike al zei is het deze week wat lastig, daarom heb ik besloten vanmorgen nogmaals vroeg op te staan. Ik zat toch al in het ritme. Lasse mee en dus een rondje IJlst over de oude hemdijk zodat Lasse ongeveer 7 van de 10km los kan. Weinig tot geen verkeer, de vakantieperiode is echt begonnen, dus dat ging prima.

Zometeen een frisse douche en dan 'an die Arbeit', met vanavond een ouderwetse pokeravond thuis op het programma. Nog even bijkletsen met de vrienden voordat een ieder zijn 'vakantie'weg gaat.

Alhoewel, de één is druk in z'n nieuwe huis bezig, terwijl de ander thuis blijft omdat vrouw Wendy met een flinke buik rondloopt. We zullen alle verhalen vamavond voorbij horen komen.. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten