donderdag 21 juli 2016

Oh jee..

Oh jee.. Wanneer nou lopen? De agenda zit vol..
Dinsdag was Famke er een dagje, de kinderen zijn nu 3 weken naar hun vader en hun moeder dus een empty nest.. Maar dinsdag even niet, Famke kwam een dagje omdat het even zo uit kwam.
Meteen daarna vertrokken wij naar Soest, voor de verjaardag van Arnoud's vader. Daarna reden we door naar Gent, omdat Arnoud gister een afspraak had bij Decathlon in Lille, en ik ging mee. We waren daar gister rond 9:00 en om 13:00 reden we weer terug naar Sneek (met ern tas vol hardloopspullen, dat dan weer wel!) 
Beetje brak van een korte nacht en relatief lange reis en de enorme hitte van meer dan 30'graden.
Ik had geen puf meer om te lopen.. Te warm en te moe.. 
Vandaag, donderdag, beide 6u opgestaan om achterstallig werk van denafgelopen 2 dagen in te halen, je moet er wat voor over hebben...
Vanavond een overleg incl eten dus ook weer laat terug.. 
Morgen dan maar weer een dag en even accepteren dat dit een soort lopeloze week is.
Wel zijn we maandag samen naar Raw Fit geweest en ben ik bij de manueel therapeut geweest (advies: meer core stability trainen - in schijn m'n spierkracht niet op de juiste manier in te zetten) en m'n enkel zit vast.. Vandaag een bahandeling bij de fysio op de planning.. Had flinke napijn van zondag dus er moet wel wat gebeuren..

Wordt vervolgd.. Ik merk de verslaving aan de endorfine.. Ben niet zo blij.. Tekort eraan vrees ik dus.. 

Nu eerst aan het werk! De vakantie periode roept in de intensieve zorg veel kwetsbare situaties op waarin mijn rol als zorgcoach belangrijk is.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten