woensdag 13 juli 2016

Een blij ei want pijnvrij!

Gister was het dinsdag en ik (Maaike) probeer er een gewoonte van te maken om dan m'n trainingsloop van 60 min D2 te doen.. Samen met de hond en afgelopen 2 keer met Eric Heins. Rondje IJlst zondat Lasse een groot stuk los mee kan! Gister was ik samen met de hond want Eric is op vakantie. 
Smiddags was ik bij de fysio geweest en ben ik gedryneedled in m'n bilspieren.. Auw! Maar wel effectief! 

Ik probeerde weer goed te strekken en m'n bekken te kantelen zodat het weer net zo lekker liep als zondag. En dat lukte.. Plots kon ik ook veel meer tempo maken zonder pijn te krijgen.. Dus werd het een rondje uitdagen van mezelf.. Even lekker stevig lopen... 5:50,  5:45, 5:30, 5:15... Hoppaaaa uiteindelijk de 10 km weer binnen het uur terwijl er ook nog stukjes lopen of even stoppen ivm de hond tussen zaten... 22:10 was ik weer thuis vol adrenaline en energie.. Niet zo handig, om 3:30 lag ik nog wakker.. Beetje jammer!
Maar the day after: geen pijn! Jeehaa!!

Maandag nog naar de manueel therapeut om te checken of alles recht staat en nog een nieuwe afspraak bij de fysio voor prikken zodat alles weer lekker soepel wordt! Ik ben er blij mee! 

Hopelijk knapt Arnoud gauw op, die was even niet helemaal fit en had dus geen loop energie.. Dan ist best frustrerend om zo'n blij ei om je heen te hebben.. 
Komt vast goed.. ! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten