vrijdag 4 november 2016

Expo, timesquare en marathonmeeting

Vrijdagavond 21:00...
De eerste nacht en dag New York zijn al voorbij.. de nacht was wat gek... gister rond 20:30 NY-tijd was ik echt kapot.. vrij snel in slaap gevallen toen we eenmaal lagen, maar vannacht rond 4u al klaarwakker... uit m'n ritme dus! Uiteindelijk uuuuuren later pas opgestaan.. nja, hoort erbij! 
Stevig ontbeten in een bijzonder sfeertje.. allemaal medelopers hier in het hotel, je pikt ze er zo uit...overal vandaan maar zeker ook veel Nederlanders..! 

Met de metro zijn we naar de expo gegaan om ons startnummer te halen.. eenmaal daar binnen kwamen we meteen in de sfeer..  het nummer ophalen ging super vlot en was wel even een momentje! 



Een enorme expo waar we vervolgens best wat dollars armer vandaan kwamen maar wel met een tas vol mooie spullen!
Er was een hoop informatie over de loop te krijgen, allerlei plattegronden en info borden.. verder echt alles op hardloopgebied! We zijn zelfs op de cover van runnersworld verschenen !

Na een paar uur daar te hebben rondgelopen wilde ik ook wel graag weer iets meer "space" en fresh air! 
Hop naar buiten, een strakblauwe lucht en een heerlijke temperatuur! Winterjas uit, vestje aan!
Te voet naar timesquare en wederom liep ik rond in New York alsof ik zo de filmin was gelopen... 

Uiteraard kon de Starbucks niet uitblijven, en hebben we verlaat geluncht bij Applebees... en een bezoekje aan M&M world...
Een kleine greep uit het assortiment

en voor we het in de gaten hadden was het al tijd voor de marathon meeting.. in het Sheraton hotel op Timesquare. Bijna anderhalf uur later en met veel duidelijke info verder, liepen we rond 19;15 weer naar buiten.
Zondag schijnt het rond de 14 graden te zijn, de vraag is lange of korte broek.. sowieso korte mouwen.

Toch nog maar een broodje en een soepje gegeten en een supermarkt aangedaan.. genoeg water, bananen en koekjes om morgen tussendoor te nemen..
Eenmaal in de metro terug naar het hotel kakten we beide flink in! Wat een indrukken en een toch wel relatief volle dag! Inmiddels is het 21:30, lig ik in bed en vind ik het wel mooi geweest!

Morgen the day before.. met een extra uurtje want de klok gaat hier dan een uur terug! 

Wordt vervolgd ....






2 opmerkingen:

  1. Spannend allemaal hoor... Heel veel succes morgen! Gelukkig hebben jullie een extra uurtje weekend om bij te komen van de jetlag.

    Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om dit te lezen. Ik krijg er zelf al adrenaline van. Ook van mij heel veel succes morgen! Ik ben jaloers!! Groeten van Arnouds neef Dennis.

    BeantwoordenVerwijderen