zaterdag 4 april 2015

Een nieuw hardloop-leven... BAM!

Ja echt... Want ik ga me vanaf nu houden aan de snelheden van het schema... 
Zodoende kwam ik erachter dat ik al de hele tijd veeeel te hard heb gelopen! Ik wist het wel maar nu was het met de neus op de feiten... 
Het schema zei: 60 min D2 met 6x een D3 van 2 min, dus elke 8e min versnellen... 
Het tempo van m'n D3 was mijn duurlooptempo wat ik eigenlijk altijd liep... Niet best! Dus: voorlopig niet zonder Garmin op pad... En ontzettend wennen aan rustig lopen (ipv kilometervreten) 
Het is beter, veel beter! Tegen blessures maar ook voor opbouw... Dus! Tja...

We hebben zojuist nieuwe hardloopschoenen gekocht, nieuwe kansen, nieuwe ronde!

Ondanks een lager tempo, vanmorgen toch nog 9,6 km gelopen...!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten