woensdag 8 april 2015

Rondje rondweg

Het is Woensdagavond 22:00. Net terug van m'n loopje... 
Om de week is de woensdag voor mij een "vrije" dag (lees: kids thuis, dus geen werkdag, maar vaak s'morgens toch wel werken tot 11:30, dan als een dolle door t huis, boodschappen doen, paar keer met Lasse eruit, om 14:15 op t plein, speelafspraakjes regiseren, en om 16:30 koken, want 17u eten want 17:30 gaat de eerste voetballer de deur uit, een half uur later de tweede) 
Op de woensdagen dat ik werk, kan ik vaak aanschuiven om 17u.. Er is dus balans zal ik maar zeggen! 
In mijn agenda heb ik voor 6 weken alle training zo realistisch mogelijk ingepland, en vanavond stond daar: 65 min D2... 
Ik had niet veel zin! Al een paar te korte nachten en een inkakker na het eten.. Maar ja.. Wel lekker om het morgen al gehad te hebben.. Dus, de daad bij t woord gevoegd..
T was lekker. Moest mezelf wel elke km ongeveer 2x afremmen en ging nog steeds af en toe te snel.. Steeds als ik echt lekker liep, dan stond er 5:53 op m'n tijdsaanduiding.. En dat was nou juist niet meer de bedoeling he.. Ik ben aan het beteren en het gaat de goeie kant op met de opbouw en het loslaten van snelheid en km's maken! 
Vanavond waren het er 11... Ik zou de rondweg maar die was qua afstand iets te lang voor m'n minuten.. 2 minuten doorgelopen om de 11 km vol te maken. (Dat kon ik dan dus nog net niet laten) en nog een km gewandeld.. Goed voor de cooling down! 

En dan nu een warme douche en een voetenbadje met bruistablet erin.. Kopje thee.. En dan horizontaal!!

Morgen staat er een visiedag van één van de locaties waaraan ik verbonden ben, op het programma, en daar heb ik zin in! Dit loopje was een goeie voorbereiding :-)




1 opmerking:

  1. Goed dat je aan de rem trekt als je te snel gaat. Je begint het te leren;-)

    BeantwoordenVerwijderen