vrijdag 21 november 2014

Niet lopen...

Van "officieel gestart" naar "geforceerd lopen"  naar .....: helemáál niet lopen..
Potverdikkie... Zouden we zo mooi aan de slag, word ik (Maaike) ziek! Terugkerend jaarlijks probleempje, het begint met een verkoudheidje, gaat over op astmatische klachten en dit keer in combi met voorhoofdsholte- en bijholte ontsteking.., lekker feestelijk... Een cocktail van antibiotica, pufjes en paracetamol helpt mij deze week door... Gepaard met frustratie omdat werken en lopen er even niet in zit. Daar gáát m'n schema!! 
Arnoud liep gister z'n wisselloop van 40 min in verschillende tempo's en kwam fit en tevreden weer thuis.. Heel super! (Ik was een beetje jaloers ... Zonder afgunst welliswaar) 
Ik moest mezelf streng toespreken niet toch ook even te proberen... Want ik wil ook zo graag ... Verstandig is het niet... En laat ik nou soms best een béétje verstandig zijn...met hier en daar wat hulp en een duwtje in de goede richting van mijn lief...  Zucht... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten