zondag 11 september 2016

Een vrije zondag!

Zo hee dat is lekker!!! We hebben vanmorgen uitgeslapen in eigen bed.. Dat is écht lang geleden! En wat voelde dát luxe... 9 van de 10 keer zetten we een relatief vroege wekker voor de duurloop... Helemaal nu ze steeds langer worden.. 

Maar:

Dit weekend bedachten we zaterdagavond al te gaan.. Omdat we dan zondag vrij zouden zijn! Alle kids naar hun andere huis en wij dus samen! 

We zouden 17u gaan lopen.. Of nee 18u..
Huh? Oké, 17:30..
Ware het niet dat we toen voor Pampus lagen op de bank.. Niet vooruit te branden.. Om het onszelf nog makkelijker te maken bedachten we wat we allemaal nog meer zouden kunnen doen ipv de duurloop...
En toch was een hele vrije zondag aantrekkelijker.. Dus: dan toch maar actie! 
De route hadden we al bedacht dus dat scheelde.. Uiteindelijk stapten we na 18u pas in de auto op weg naar de oude weg richting Joure. Daar liepen we een prachtige ronde langs het water, kwamen we uit bij schasterbrug, liepen we het pad tussen snelweg en industrieterrein en daarna nog daarna nog een lus rondom de oude weg voor extra minuten. Inmiddels was het donker, heeuuul donker! 
Het ging me niet heel makkelijk af dit keer.. Wat last van achillespees...toen we 2 uur gelopen hadden en nog 40 minuten  moesten, waren dat hele lange minuten! Ik heb van de 40 er "maar" 25 gedaan en toen waren we bij de auto, en was ik er klaar mee. Voelde me conditioneel verder goed! 
Arnoud had deze week al 2x ruim 8 km gelopen.. Keurig zijn schema gevolgd! Helemaal top!
Zelf had ik niks gedaan, wel fysio en sportmassage.. Had toch wel flink napijn van die 32,8 km van vorige week, durfde het niet aan..
Deze week gaat dat anders, dan ga ik gewoon weer m'n 60 min D2 + interval lopen! 
Maar nu eerst genieten van een vrije zondag met 21,4 km in de benen! Yeehaaa!! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten