woensdag 27 mei 2015

60 minuten D2 zei het schema..

Nou dat maar doen dan... Gisteravond de schoenen weer aangetrokken... Nog niet helemaal hersteld van de duurloop van zaterdag, want wat vreemde pijntjes onder de voeten en aan enkel... Beetje ondefinieerbaar...
Ook Arnoud voelt zijn been! Maar hij liep dinsdag zijn 60 min op een heel rustig tempo, samen met Eric en dat ging best naar tevredenheid. 
Dus.. Onder het motto "dan kan ik niet achterblijven" ging ik gisteravond na flink wat uitstelgedrag toch om 20u ook m'n rondje maar doen...
Besloten om gewoon "lekker te lopen" en  me even niet teveel bezig te houden met tijd/snelheid... (Ook gezien de pijntjes) maar ik liep lekker! Iets te snel per kilometer, schema gaf rond de 6:10 a 6:20 aan en ik liep 5:50 gemiddeld.. (Foei! Tik op de vingers van Arnoud en een reactie van de trainer rijker...😁😉) 
Vandaag voelt het goed met opstaan, net of moest dit loopje even gelopen worden..
We zullen zien, wordt vervolgd..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten