woensdag 6 mei 2015

Vechten tegen en gedragen worden door...

De WIND!!!!
Wat een magisch geweld .. Die wind van vanavond 7 mei...
M'n agenda zei: 70 min D2... Ik wilde dat toch maar wel doen.. De laatste tijd train ik te weinig.. De door de weekse loopjes schieten er steeds bij in en dat zint me niets!!.. M'n voornemens in actie omzetten is het enige wat dan helpt natuurlijk... 
Dus: na de training met Lasse (ja...5 weken lang 2x per week met m aan de bak bij de hondenschool) een eigen training..;-)
Rondje IJlst, heen pal tegen de wind, terug gedragen door de wind.. Wat een verschil , heerlijk!  Nog een extra stuk industrieterrein gelopen om de tijd vol te maken, sommige stukken waren écht bikkelen.. Poeh, lekker en extra voldaan :-)

Thuis gekomen, mannen voor t voetbal, de badkamer was voor mij! Haren in de spoeling, een warm bad... Niks meer aan doen! 11,5 km in de benen... Hopsakeee , ik neem nog een tomaat... (Want ook de weegschaal zegt dat ik best wat meer mag trainen) 

En nu, 00:45, nog wat last van adrenaline ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten