zondag 7 juni 2015

Alweer zondag..

Zondag is voor ons een dag die bijna nooit voorbij gaat zonder te lopen...
Vorige week liepen we beide 2 uren.. Ik (Maaike) liep 20 km en Arnoud liep er maar liefst 18! Is door mij opgehaald onderweg want had de route iets verkeerd ingeschat. Ik was zelf gewoon maar Joure gelopen en weer terug, kan er niet zoveel mis gaan. 
Deze week zelf niet gelopen, door avond 4 daagse drukte en hooikoortsaanvallen, waardoor ik ook echt een dag ben thuis gebleven en zelfs op bed heb gelegen. De pollen slaan mij op de luchtwegen, en ik word daar vervelend benauwd van! Naast dat ik vol zit, en moet niezen en tranen... Leuk joh, dat mooie weer...😁 
Vandaag is Loop Leeuwarden. 8 jaar geleden deed ik daar mijn allereerste loopje en ben daar dus ook besmet. Nu in training voor m'n 2e marathon! Ik zeg: hulde aan "start to run"!! 
Ik ben benieuwd, ik ga m'n zus hazen om binnen het uur de 10 km te lopen, de Garmin is geladen.. En nu maar even stapelen, goed drinken en dan zou ik zeggen, tot blogs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten