zondag 14 december 2014

Week 4 -> CHECK!

En weer een week om af te vinken! Deze week stonden er 2 trainingen op het programma.. Afgelopen donderdag een loopje van 40 minuten in D2.. Ik had een paar pittige dagen gehad en donderdag was de laatste werkdag van die week. Het stormde en regende...en het was KOUD!!  En boven mijn hoofd hing steeds de reminder "vanavond trainen".. Dus thuisgekomen meteen maar gegaan .. Brrrrr! Maar t ging als een speer. En als het als een speer gaat, vind ik het zó moeilijk om me aan het schema te houden... Ik wil dan vliegen, knallen, sjezen, kilometers maken... Dom.. Want ik weet zo goed waarom er niet voor niets schema's bestaan. 

Goed... Voor vandaag stond er 70 minuten in D1 op het programma... De ogen open en gaan met die banaan... Dan heb ik t maar gehad, en er stond voor vandaag nog meer op t programma.. 
Het was prachtig weer! De zon kwam op en het was aangenaam fris! En aangenaam om lekker alleen buiten te zijn... Ook glad, dus opletten. 

Een zeurend lijf omdat ik wat te gek had gedaan afgelopen trainingen , was mijn grote spiegel! Dus nu wel het schema aangehouden en af en toe een stukje gewandeld... En me voorgenomen dat.... Bla bla bla...

Richting Joure gelopen en weer 10 km in de benen..

Arnoud stapt net (21:30) binnen van zijn training: "lekker hoor, was een makkie" ... Wat een held niet?'  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten