zondag 7 december 2014

Weeeekend 2

Gistermiddag naar Opeinde vertrokken, naar m'n jarige beppe. 89 is ze geworden... Mooie bijzondere vrouw! Daarna door naar Elsa, m'n sis en haar jongens... Pizza eten, wijn drinken op de bank en erg veel en uitgebreid bijkletsen... Er is een hoop gebeurd afgelopen jaar! 
De wijn smaakte heerlijk en voor we het wisten was het 01:45! Gelukkig mocht ik me vanmorgen nog even omdraaien toen zij er al uit ging voor de jongens ...
En zodra ik opstond had ik de riedel in de kont... Wetend dat er 65 minuten lopen op het schema stond en dat Arnoud al aanstalten maakte... Dat is echt het fijne van een schema en van samen trainen voor hetzelfde doel: Niet gaan is dan geen optie!

Vandaag zonder Garmin gelopen want die had Arnoud om en die was nog onderweg toen ik ook wilde gaan... Dus alleen Endomondo.. Besloten gewoon lekker te lopen en me niet te druk te maken over het tempo.

Heerlijk was het, al vond ik t best lang, 65 minuten! De kou in m'n gezicht, het lopen tegen de wind in, en de kilometers voorbij zien tikken.. Iets te snel gelopen maar genoten van het feit dat het weer zo lekker ging! 

En dan thuiskomen! (Ja inmiddels kan ik zeggen dat dat zo voelt!) Erg fijn! Een heerlijke zondag samen, beide zo lekker voldaan en in dezelfde relaxmodus! Ik hou dr van! 
Onze gelopen kilometers  bij elkaar opgeteld, was vandaag toch maar mooi een halve marathon! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten