zondag 21 december 2014

Serious Sunday Run

Weekend! Lekker hoor! Gister de hele dag met z'n tweeën op pad geweest, op zoek naar een nieuwe tafel waar we met zeker 8 mensen aan kunnen zitten.. Da's nog niet eenvoudig maar de zoektocht is leuk! Gelijk de Ikea maar meegepakt waar we 3 uur later volgeladen vandaan reden... Beide zin in een glas wijn bij de haard... Zo gezegd zo gedaan en opeens was het 01:00... We konden uitslapen dus ach....
Vandaag is Arnoud met Sidney en Norah op pad en ik had het rijk voor me alleen... Kan soms zó lekker zijn!! Maar ja.. De duurloop hing wel boven m'n hoofd... Dus rond 13u de "stoute" schoenen maar aan getrokken en op pad voor een uur en een kwartier... Al mijmerend over het goede doel van Serious Request, me beseffend hoe goed ik het heb, liep ik een zo eind heen... Makkelijk ging het niet, m'n spieren waren niet soepel en het ging niet "vanzelf" maar het ging! En  ik heb m'n training weer gedaan!

Een snelle douche en dan m'n moeder verrassen als toehoorder bij een kerstconcert waar ze in meezingt! 
De donkere dagen voor kerst zijn zo gek nog niet! 

21:20 uur (Arnoud)
Zeg dat wel, een heerlijke zaterdag was het. Vandaag met Sidney en Norah naar Freek Vonk geweest in het Nieuwe Luxor in Rotterdam. Alhoewel het een korte voorstelling was, was het wel erg leuk. Varaan Johan was ook van de partij. 

Daarna op de terugreis gezellig op visite bij opa en Gonnie, die lekkere pannenkoeken voor ons klaar heeft gemaakt. Een goede bodem voor mijn 75 minuten duurloop.
Ik heb t volbracht, conditioneel wel oke, maar een zeurende knie.. 10km in DL1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten