donderdag 12 februari 2015

Gemotiveerd

Gemotiveerd kun je ons momenteel wel noemen...
Zo ging Arnoud maandagavond om 22:30 de deur nog uit voor z'n LDL om tot 00:00 te lopen,.. Niemand tegenkomen en lopen met n goed gevoel.. Om blij van te worden! Het gevoel van "ik moét echt even lopen" hebben  we beide weer te pakken .. Soms is het echt organiseren en op "bijzondere tijdstippen" vertrekken maar dat hoort erbij...
Gisteren heb ik m'n lange duurloop gedaan! Ik had er echt behoefte aan overdag! Om na te denken over al die dilemma's die ik tegen kom op m'n werk, over hoe het gaat met de kinderen, of ik daar dingen anders in moet doen, over de pup die we volgende week gaan ophalen, wat daar nog voor geregeld moet worden, over thuis...  Nou ja.. Even flink in beraad met mezelf... En zo gingen de 90 min vlot voorbij en had ik zomaar 14,5 km in de benen... En was ik voldaan en voelde me goed! En daarna die warme douche! 

Vanmorgen ging er een vroege wekker om 6u. Arnoud heeft z'n ronde van 50 min gedaan en ook weer ruim 8 km in de benen... Ik moet zeggen dat hij na zo'n ochtendloop een stuk wakkerder is in de ochtend... Zelfs bijna gezellig 😜...

Morgen weer een iets kortere training en zondag weer een lange rustige... En zo gaan we lekker door!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten