vrijdag 16 januari 2015

Lang leve gedeelde apps en het www!

Een andere week als anders nu Arnoud in China zit.. Zo ook op t loopgebied. Zondag geen duurloop gedaan ivm full house (kids weekend) dus thuis blijven, en maandag het half uurtje wat ik had "maar wat gedaan" Het waaide zo hard dat ik er anders van ging lopen en tegen de wind in soms ging wandelen, maar toch was het even lekker! 
Vandaag weer een kans om te lopen toen de kids op school waren en ik geen werkafspraken had! Heeeerlijk was het, 50 min op n lekker tempo..blauwe lucht en de zon. Beter dan al die regen van afgelopen dagen! 
En terwijl ik naar Oppenhuizen rende, zat Arnoud me via de Endomondo-app berichtjes te sturen die gesproken binnen kwamen via m'n oortjes. Zo leuk! 7 uren verschil en ontelbare kilometers weg en toch even "samen"... Heel fijn want ik mis 'm! Volgend weekend kunnen we weer een duurloopje samen doen! Fijn! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten