zondag 18 januari 2015

Endorfine weer aangevuld!

Ik (Maaike)  heb de pittenzak voor de haard geschoven, een stukje appelkruimel neergezet, koffie ingeschonken en een smoothie gemaakt! De warme douche was heerlijk en de wasmachine draait, vanavond heb ik schone lakens op t bed en eerst bezoek van 2 vriendinnen...

Allemaal dingen waar ik naar uitkeek toen    ik een paar km op pad was. Vandaag stond er 85 min op t schema! Een uur en vijfentwintig minuten!!! Poeh! 
Uitgeslapen, met Arnoud ge-face-timed (die zit nu in Jakarta) en toen toch maar op pad.. Altijd weer even kiezen waar langs te rennen.. Ik besloot de potten rond te gaan en dan maar verder zien. Bij vertrek regende het al en dat bleef zo... Eenmaal het rondje potten gehad, zat ik nog niet eens op een uur, dus nog maar een lusje erbij... Zo kwam ik ook weer  eens in straten die ik nog niet kende. De regen kon me niks schelen en ik liep heerlijk! Voor m'n gevoel heel rustig maar toch achteraf veel te snel..😳
Uiteindelijk de route niet helemaal goed ingeschat waardoor ik ruim anderhalf uur heb gelopen.. 7 min te lang....(Normaal wandel ik dan t laatste stuk maar was doorweekt van de regen en wilde niet koud worden. Dus tot de voordeur blijven rennen..

En dan die douche! En het omrommelen in huis, de koffie en wat lekkers ... De kachel , tv, Arnoud op de app, wat rondneuzen op t www ..mijn zondag is dikke prima..ik mis natuurlijk Arnoud hier.. Maar tis fijn dat dat over een paar nachten al niet meer aan de orde is...

De endorfine is weer aangevuld 😊

1 opmerking:

  1. Dat zou ik ook niet gedaan hebben dat laatste stukje wandelen en het koud krijgen. Geniet nog van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen